Címkék

90s (10) ajánló (10) akph (3) amcsifoci (13) apple (3) autó (2) beggars (2) blog (24) brk (6) chill (22) comic (7) dubstep (7) életérzés (14) élmény (6) emberek (2) érdekes (19) esti elszállás (6) film (26) fim (1) firefly (2) fnl (4) foci (9) focivb (7) fun (48) grafika (8) játék (8) képek (33) kidcudi (7) könyv (3) nike (4) nosztalgia (5) nyár (6) omegle (3) prodigy (1) rap (46) reklám (15) rémi (2) rip (2) romváros (4) sci fi (3) sorozat (17) suli (1) tech (2) ünnep (9) vers (13) western (1) zene (187) zenehétfő (91)

Élek

2009.10.01. 19:24 brk

.brk - Élek

a jelennek élek
feldob egy pillanat
ennyi kell nekem, nem érdekel, ha tiltanak
átveszem egyszer
majd ha így marad
mit dobtam el magamtól, ha kikötök a híd alatt

a terveknek élek
ha valóság a fikció
az egyik énem érez, a másiknak csak inni jó
az sem vigasztal,
hogy az élet egy svédasztal
én döntök arról, mi kell, és miért azzal

a verseknek élek
de megállít a szembeszél
van értelme írni, hisz a szem nem beszél
kérdeztem én magamtól,
hogy mit akarok magammal
kérdezte már más is, elmondhatatlan szavakkal

a flesseknek élek
a többi az felesleg
olyan ember lettem, hogy a válaszok keresnek
merre van az elmém
néha azt se tudom már
melyik utat jártad, hogy ide jutottál?

A bejegyzés trackback címe:

https://monkey.blog.hu/api/trackback/id/tr41421347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása