Címkék

90s (10) ajánló (10) akph (3) amcsifoci (13) apple (3) autó (2) beggars (2) blog (24) brk (6) chill (22) comic (7) dubstep (7) életérzés (14) élmény (6) emberek (2) érdekes (19) esti elszállás (6) film (26) fim (1) firefly (2) fnl (4) foci (9) focivb (7) fun (48) grafika (8) játék (8) képek (33) kidcudi (7) könyv (3) nike (4) nosztalgia (5) nyár (6) omegle (3) prodigy (1) rap (46) reklám (15) rémi (2) rip (2) romváros (4) sci fi (3) sorozat (17) suli (1) tech (2) ünnep (9) vers (13) western (1) zene (187) zenehétfő (91)

November 1.

2009.11.01. 13:12 brk

Halottak napja, gyertyázás, temetőzés, emlékezés.

A bejegyzés trackback címe:

https://monkey.blog.hu/api/trackback/id/tr881490661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

christus 2009.11.10. 16:31:47

Egész nap, egész éjjel vítt az ellenséggel a kis szürke ember, hol elöl, hol hátul, ahol megtámadtaték.
Négy ágyújával védte magát, hol itt, hol amott ostromolva, s aközben vonult a sereg előre, vérben, tűzben, ellenségtől körbefogva.

Körülvettek engem a halál kötelei, és a pokol szorongattatásai támadtak meg engem; nyomorúságba és ínségbe jutottam.
És az Úrnak nevét segítségül hívám: Kérlek Uram, szabadítsd meg az én lelkemet!
Az Úr kegyelmes és igaz, és a mi Istenünk irgalmas.
Az Úr megõrzi az alázatosokat; én ügyefogyott voltam és megszabadított engem.
Térj meg én lelkem a te nyugodalmadba, mert az Úr jól tett teveled.
süti beállítások módosítása