Címkék

90s (10) ajánló (10) akph (3) amcsifoci (13) apple (3) autó (2) beggars (2) blog (24) brk (6) chill (22) comic (7) dubstep (7) életérzés (14) élmény (6) emberek (2) érdekes (19) esti elszállás (6) film (26) fim (1) firefly (2) fnl (4) foci (9) focivb (7) fun (48) grafika (8) játék (8) képek (33) kidcudi (7) könyv (3) nike (4) nosztalgia (5) nyár (6) omegle (3) prodigy (1) rap (46) reklám (15) rémi (2) rip (2) romváros (4) sci fi (3) sorozat (17) suli (1) tech (2) ünnep (9) vers (13) western (1) zene (187) zenehétfő (91)

Friday Night Lights 1. évad

2009.11.12. 15:58 brk

Nem tudom, hányan figyelik az amerikai focit hazánkban, mindenesetre én eléggé szeretem, így sok filmet néztem a témában, ám eljutottam oda, hogy majdnem az összes ismertebbet kivégeztem, így maradt egy elég nagy űr, amit a Friday Night Lights című sorozattal kívántam betölteni, mivel sok forrásból hallottam jókat felölle. El is kezdtem nézni, az első 3-4 rész után megállapítottam, hogy alig van benne foci, míg további 3 rész után azt vettem észre, hogy nem is hiányzik. Dráma, ha muszáj besorolni, ám ne riadjon vissza senki, azért sírni senki sem fog rajta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ami érdekes, a szezon végére lett erősebb a történet, amit most nem részleteznék, ahhoz túl sok szálon fut egyszerre, hogy átfogó képet kaphassatok így róla. A főszereplők egytől egyig szimpatikusak, Smash a maga nagyszájú módján, Riggins, aki személyes kedvenc Saracen, aki talán kicsit kívülállóként kerül be a csapatba, a lányok pedig gyönyörűek (főleg Lyla).

Külön kiemelem még a hangulatot, szerint ez az, ami miatt megszerettem a sorozatot, átjön az érzés, hogy az egész várost a csapat eredményei éltetik, a játékosokon, meg a nyomás, stb.

Mindent egybevéve, aki nem szereti a sportot, az is nyugodtan nekiállhat, volt olyan rész, amiben szerintem nem is játszottak, szal ez ne tántorítson vissza senkit. Valóban nehez indul be, viszont a 5. résztől kb. oda-vissza van érte majdnem mindenki. Nézzétek, és senki se feledje, Clear Eyes, Full Hears, Can't Lose!

A bejegyzés trackback címe:

https://monkey.blog.hu/api/trackback/id/tr421520458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása