Címkék

90s (10) ajánló (10) akph (3) amcsifoci (13) apple (3) autó (2) beggars (2) blog (24) brk (6) chill (22) comic (7) dubstep (7) életérzés (14) élmény (6) emberek (2) érdekes (19) esti elszállás (6) film (26) fim (1) firefly (2) fnl (4) foci (9) focivb (7) fun (48) grafika (8) játék (8) képek (33) kidcudi (7) könyv (3) nike (4) nosztalgia (5) nyár (6) omegle (3) prodigy (1) rap (46) reklám (15) rémi (2) rip (2) romváros (4) sci fi (3) sorozat (17) suli (1) tech (2) ünnep (9) vers (13) western (1) zene (187) zenehétfő (91)

Poszt?!?

2010.05.18. 21:38 brk

Rég volt bejegyzés, gondoltam megtöröm a csendet :). Kis helyzetjelentés a világomból, első körben a mozgóképkultúra (:D).

Sorozatok: Ledaráltam a Skins 4 évadját, ez látható is a blogon, erősen merítettem zeneileg belőle, de esküszöm ennél jobban összerakott soundtracket rég hallottam. A sorozat amúgy nem rossz, sőt, a bulik és hülyülések mellett igen komoly drámák s helyetkapnak benne, bár az első két évadot nem tudták fellülmúlni. Amúgy nagyon jó kis hatásos jelenetek vannak benne, érdemes ha másra nem egy nyári darára bevállalni, youtubeon is fennvan az egész. Emúgy nekiálltam nézni a Kings-t, de az első pár rész után nem ragadott meg a dolog, pedig az alapstory szerint egy modern királyságban játszódott el Dávid király története. Ez jól is hangzik, meg minden, a megvalósítás sem volt rossz, de valahogy hiányzott a feszültség nekem. A HIMYM lassan a végéhez ér, teljesen elvesztettek a készítők... a következő évadot 100, hogy nem fogom részenként nézni, hacsak nem olvasok róla ajnározó kritikákat szezon közben. Még volt a How To Make It In America is, ami tökéletesen megfelelt hétfői programnak. 8 rész, megéri végignézni, egy napos programnak simán megfelel.

Filmek: Most valahogy leálltam velük, pedig régen sokat néztem. Azért az elmúlt hónapokban volt egy Apatow-hétvégém a Felkoppintva és a Lepattintva is jó is estét hozott, érdemes volt megnézni őket. Viccesek voltak, tele apró kis poénokkal ajánlom megnézésre őket. Nem ilyen szokvány szerelmi történetek, mondjuk ha van még aki nem bírja Seth Rogent rajtam kívül, akkor az hagyja ki a Felkoppintvát, bár sztem abban elviselhető, de valahogy vele nem tudtam azonosulni a filmben. Ezen kívül Clooneyztam, Up In The Air tetszett, simán lekötött arra az időre, bár újra nem fogom mostanság megnézni, de jó volt, nem úgy, mint a The Men Who Stare At Goats, amikor néztem, nem jött át. Lehet tudatmódosulbva jó lett volna, de így nem tetszett tisztán, haverokkal egy lazítós estén mondjuk simán be lehet vállalni, bár elég elvont és akkor inkább Zombieland. Jut is eszembe, Adventureland esős délutánra tökéletes film, se nem vidám se nem szomorú, pont olyan esős hangulatú film. Még volt az Up!, amit viszont mindenkinek és tényleg mindenkinek ajánlok, gyönyörű mese, bár egy két dolog nem tetszett, összeségében megérte megnézni. Filmajánlót ezzel be is fejezem, Ironman 2 még rocks, bár angolul jobban ütött volna, de agykikapcsolásnak perfekt volt. Zúzás ezerrel meg AC/DC.

Na ez lehet, hogy hiányzott a blogról, ha többször szeretnétek ilyen kis rövid ajánlókat, akkor írok majd, de hosszú kritikákat mostanság nincs időm az ÉLETEM miatt írnom, sorry :D

A bejegyzés trackback címe:

https://monkey.blog.hu/api/trackback/id/tr612014072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jas_W 2010.05.18. 21:49:09

Jééé, MNM-eket hallgatok, erre idekeveredik ez a poszt. :D Teljesen korrekt, végre tartalom, és a forma is nagyszerű. YEAH :D

brk 2010.05.18. 21:59:45

@Jas_W: jólvan majd tolok még ilyet, bár most kimerítettem nagyjából az elmúlt idők termését.

Fa. 2010.05.26. 13:45:28

na ez meglepően komoly kis szószedet:D Kb fogalmam sem volt róla milyen filmekről beszélsz, max Vasember 2őt, HIMYM-et meg a Zombielandet ismerem de a cikk az tökéletes volt tényleg, grat!:)
süti beállítások módosítása