Címkék

90s (10) ajánló (10) akph (3) amcsifoci (13) apple (3) autó (2) beggars (2) blog (24) brk (6) chill (22) comic (7) dubstep (7) életérzés (14) élmény (6) emberek (2) érdekes (19) esti elszállás (6) film (26) fim (1) firefly (2) fnl (4) foci (9) focivb (7) fun (48) grafika (8) játék (8) képek (33) kidcudi (7) könyv (3) nike (4) nosztalgia (5) nyár (6) omegle (3) prodigy (1) rap (46) reklám (15) rémi (2) rip (2) romváros (4) sci fi (3) sorozat (17) suli (1) tech (2) ünnep (9) vers (13) western (1) zene (187) zenehétfő (91)

Fél kettő

2010.08.19. 15:50 brk

.brk - Fél kettő

éjjel fél kettő
a gép előtt ülök, kiszippantott az életből
pedig csak meg akartam nézni az e-mailemet,
egy órán belül már egy videót kommentelek
aztán postolom a blogra, mert hát blog az kell.

még jó, hogy nem rántott magába a twitter,
talán van még esélyem némi életre,
mielőtt pár rakoncátlan ujjam tweetel,
hogy kezd hiányozni a napi sorozatadag.

még egy rész belefér az eddigi 4 után,
úgysem vagyok éhes, majd mikróval felmelegítem
a gyrost délután, hogy meglegyen a mai ebédem.

belefáradtam.
repül az idő némán, ahogy filózom,
hogy melyik filmet válasszam, esti programnak.
anno arra oktattak, hogy használjam ki a napot,
ehhez képest itt vagyok, betöltök pár oldalt
aztán megnézem a wikipédián, hogy miért
ragadtam a gép előtt.

csak egy e-mailnek indult délelőtt
és a monitorra tapadva végzem most éjjel fél kettő,
integetek magamnak a virtuális éterből.

A bejegyzés trackback címe:

https://monkey.blog.hu/api/trackback/id/tr22233363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása