Címkék

90s (10) ajánló (10) akph (3) amcsifoci (13) apple (3) autó (2) beggars (2) blog (24) brk (6) chill (22) comic (7) dubstep (7) életérzés (14) élmény (6) emberek (2) érdekes (19) esti elszállás (6) film (26) fim (1) firefly (2) fnl (4) foci (9) focivb (7) fun (48) grafika (8) játék (8) képek (33) kidcudi (7) könyv (3) nike (4) nosztalgia (5) nyár (6) omegle (3) prodigy (1) rap (46) reklám (15) rémi (2) rip (2) romváros (4) sci fi (3) sorozat (17) suli (1) tech (2) ünnep (9) vers (13) western (1) zene (187) zenehétfő (91)

Ageof2

2009.11.19. 20:50 brk

Előkapartam egy régi írást, talán a legjobb játékról ever. Ha valaki még játszik vele, válljon egészségére, imádtam még annó, talán 10.-ben. Mennyi délutánt elcsesztünk ezzel ííh :) De megérte.

Réges rég...

Füves mező, 6 bokor, egy városháza, 3 paraszt és egy lovas jelent meg a monitoromon. a lovast elküldtem messzire, 3 parasztommal pedig építettem egy házat, majd nekiálltam 4 birka lemészárolásának. Közben gyártottam parasztokat, ahogy a nyersanyagforrásaim megengedték. rövid időn bellül felhúztam még 2 házat, egy malmot, és egy favágó állomást, majd elindultam a következő korszakba. Átértem, majd láttam, hogy megjelent egy közepes nagyságú sereggel, egyik ellenfelem, majd észrevettem, hogy barakkokat és tornyokat telepített körém... életem első ageof partija kb 15 percig tartott...

Pár hónappal később...
Füves mező, 6 bokor, egy városháza, 3 paraszt és egy lovas jelent meg a monitoromon.  Építettem 2 házat kezdetben. A lovassal körbejártam a körülöttem lévő területet. 6 birkámat kigyűjtve, a 2 vadmalacot gyikoltam le, közben gyártottam a parasztokat folyamatosan. Egy fagyűjtő, aranygyűjtő, indulás feudálba a 2. korba lépve kőgyűjtő telepítése, még egy fagyűjtő, fejlesztések, főleg a fagyűjtőben és a malomban, majd egy market és egy gyár, catrography kifejlesztése majd parasztokat küldtem egyik ellenfelem bázisa felé, miközben elindultam castle agebe. Odaérve az ellenfél aranybányájához, gyorsan felhúztem mellé egy tornyot, majd 1 barrakot. Némi harc, enyém az aranybánya, innentől szinte garantált a győzelem. kb enyi a kezdők lealázása. (de a gépé mindenképp :D)

Na jó, a kulcs a gazdaság, minimum 80 paraszt kell, gyorsnak kell lenni., meg építeni folyamatosan a városházákat. Ha minden igaz, kicsit nosztalgiázunk majd a srácokkal, aztán kiderül mennyire megy még.

A bejegyzés trackback címe:

https://monkey.blog.hu/api/trackback/id/tr821537840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jas_W 2009.11.23. 18:00:27

Néhanapján, ha ráérek szoktam még vele játszani, de csak gép ellen... Meg standard nehézdégen, hogy ne tartson sokáig, és biztos nyerjek...:D. Ellenetek kb. a "Réges rég" szerepe lenne az enyém. :D

Fa. 2009.12.01. 23:02:01

hát igen, kb 2 hónapnyit szántam rá az életemből erre a játékra, de isten bizony bármikor megtenném újra...
süti beállítások módosítása