Címkék

90s (10) ajánló (10) akph (3) amcsifoci (13) apple (3) autó (2) beggars (2) blog (24) brk (6) chill (22) comic (7) dubstep (7) életérzés (14) élmény (6) emberek (2) érdekes (19) esti elszállás (6) film (26) fim (1) firefly (2) fnl (4) foci (9) focivb (7) fun (48) grafika (8) játék (8) képek (33) kidcudi (7) könyv (3) nike (4) nosztalgia (5) nyár (6) omegle (3) prodigy (1) rap (46) reklám (15) rémi (2) rip (2) romváros (4) sci fi (3) sorozat (17) suli (1) tech (2) ünnep (9) vers (13) western (1) zene (187) zenehétfő (91)

Pár szóban a Touchról.

2010.05.27. 11:24 brk

Sikerült beszereznem egy 3. generációs iPod Touch-t, és nem gondoltam volna, hogy ennyire, de tényleg beleszerettem a kütyübe. Kezdeném ott, hogy addig a 3 hétig, amíg gyári módon használtam is meg voltam vele elégedve, az ingyenes alkalmazások jópofák meg minden, viszont amióta feltörtem, sokkal jobban élvezem. Értem ezalatt azt, hogy minden program teljes verziója elérhető köszönhetően ennek az oldalnak, rengeteg apróságot be tudtam állítani, amit a gyári készülékeken nem, szal megérte a feltörés szvsz. Bár ezt mindenki maga döntse el, mert elvileg így megszűnik a garancia, azért arról ne felejtkezzünk el, hogy az Apple elég jó minőségű cuccokat ad piacra, szal az egy évet vígan kibírja a zsebszámítógép, utánna meg már mind1.

A 3G gyorsabb, mint a korábbi társai, bár ez lassan mind1, mivel már nem forgalmazza a Cég. Fura egyébként, mert ez Touch, szal iPhoneból csak a beépített mikrofon és hogy nem lehet vele 3G-vel netezni bárhol hiányzik az eddig tapasztalatok alapján. Ellenben fele olyan vastag és sztem gyorsabb is kicsit. A WiFi működik, bár itthon nincs sok helyen egyenlőre, de Pest már jobb egy fokkal. Ilyen alapalkalmazások, mint a Facebook és a Twitter tökéletesen működnek, szinte erre a készülékre találták ki őket, aki meg kipróbálta más cégek érintőképernyős telefonját és az iPhonet, sztem egyértelmű, hogy a multitouch mellett dönt. A többi nekem olyan, mintha gombokat nyomkodnék a kijelzőn...

A végére még annyit, hogy lehet, hogy kicsit kampányszagú a dolog, de Veteráról, vagy E-Bayről megéri megvenni használtan is akár. Ja és aki beszerezte, első dolga legyen a Rolando-t letölteni rá, a legjobb játék a készülékre.

A bejegyzés trackback címe:

https://monkey.blog.hu/api/trackback/id/tr612035147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bazs11 2010.05.27. 12:42:14

Sztem az volt a legjobb játék amiben az utat kellett megrajzolni. :D

brk 2010.05.27. 13:44:40

@Bazs11: igazad van, az is jó volt, de a rolando az addiktívabb :D
süti beállítások módosítása